Great software... because we put People first

Kosmiczna kampania i praktyki nie z tej Ziemi z nagrodami!

08.06.2018

Firma Future Processing (FP) wie, jak zwrócić na siebie uwagę potencjalnych pracowników oraz branży HR! Podejmowane przez spółkę działania rekrutacyjno – wizerunkowe doczekały się kolejnych nagród i wyróżnień. Tym razem firma została doceniona przez Jury prestiżowego konkursu Employer Branding Excellence Awards.

Już po raz siódmy organizacja HRM Institute nagrodziła firmy, których działania w zakresie budowania marki pracodawcy wyróżniają się kreatywnością, pomysłowością i efektywnością. W tegorocznej edycji konkursu triumfowała m.in. firma Future Processing, którą nagrodzono w dwóch kategoriach: kampania internetowa i film rekrutacyjny. Spółka została także wyróżniona za wewnętrzną akcję Fit Pochytani, promującej zdrowy tryb życia i aktywność fizyczną wśród pracowników.

Nagrodę główną w tegorocznym konkursie otrzymała kampania FP Space, której celem było pozyskanie pracowników – inżynierów pasjonatów, zainteresowanych tematyką kosmosu i technologiami satelitarnymi.

Szukaliśmy osób, które tak jak my, chcą za pomocą technologii zmieniać świat na lepsze, uwielbiają innowacje i ciekawe wyzwania technologiczne. Tematyka kosmosu była nam bliska od początku istnienia FP. Dlatego wspólnie z firmami KP Labs i FP Instruments utworzyliśmy konsorcjum FP Space, które tworzy rozwiązania pod kątem zaawansowanych misji kosmicznych oraz przetwarzania danych satelitarnych z wykorzystaniem uczenia maszynowego – wyjaśniła Patrycja Dobrowolska, Marketing Manager.

Kampania FP Space miała pokazać, że marzenia o kosmosie, można realizować także na Ziemi oraz zainteresować odbiorców projektami naziemnymi dla branży kosmicznej. By dotrzeć do grupy docelowej, firma stworzyła spot reklamowy, który wyświetlano w kinach, a start kampanii zbiegł się z premierą lubianych w branży IT „Gwiezdnych Wojen”. Powstał również film merytoryczny opowiadający o projektach prowadzonych w ramach konsorcjum oraz serwis poświęcony kosmicznej dzielności FP Space. Akcja zakończyła się sukcesem – udało się zrealizować potrzeby rekrutacyjne.

Nagrodę w konkursie otrzymał także film rekrutacyjny, promujący wakacyjne praktyki studenckie, realizowane przez FP od 2012 roku. Program obejmuje 256h zajęć szkoleniowych i jest dopasowany do potrzeb uczestników. Pod okiem trenerów grupa 15. praktykantów uczy się dobrych praktyk tworzenia oprogramowania, a także pracy zespołowej, zasad komunikacji i technik twórczego myślenia. Spotkania mają formę wykładów, warsztatów, prezentacji, ćwiczeń indywidualnych i grupowych, paneli dyskusyjnych i konsultacji ze specjalistami.

Nasz program ma nie tylko przygotować studentów do podjęcia pierwszej w ich karierze pracy w firmie technologicznej, ale przede wszystkim zarazić pasją do programowania. U nas nie traci się czasu na nudne zadania. W filmiku pada hasło, że jeżeli chcesz kawę, to najpierw musisz zrobić sobie ekspres – to chyba najlepiej podsumowuje nasze praktyki. Staramy się przekazać studentom wiedzę i wyposażyć w umiejętności, które pozwolą im stawiać czoła przeróżnym wyzwaniom – tłumaczy Patrycja Dobrowolska

Utrzymany w nieco mroczniejszych klimatach film, nawiązujący do zwiastuna filmowego, został stworzony we współpracy z agencją Przedmarańcza. Spot z nagrodzonej kampanii można obejrzeć na kanale YouTube firmy Future Processing.

Rozdanie nagród Employer Branding Excellence Awards odbyło się w ramach konferencji EB Management Summit, która zgromadziła przedstawicieli znanych, międzynarodowych marek oraz świetnych specjalistów z obszaru EB i HR. Wśród prelegentów znalazła się także Marta Zwolińska z Future Processing, która przybliżyła tajniki pracy zespołu Culture, dbającego o dobre samopoczucie pracowników FP.

 

Cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować nasze Ciasteczka lub wyłączyć je w przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj.