W jaki sposób FP dba o bezpieczeństwo pracowników w biurze w ramach COVID-19?

W jaki sposób FP dba o bezpieczeństwo pracowników w biurze w ramach COVID-19?

data: 26 sierpnia, 2021
czas czytania: 1 min
autor: dglogowska

W marcu 2021 została podjęta decyzja o zmianie trybu pracy FP na hybrydowy (z możliwością całkowitej pracy zdalnej) oraz dostosowaniu firmowych biur do nowej rzeczywistości, w tym m.in. powstały nowe coffee pointy, by rozładować ruch w kuchniach.

Kroki podjęte w kontekście bezpieczeństwa pracowników to: powołanie specjalnego zespołu covidowego, którego zadaniem jest odpowiednie reagowanie na zgłoszenia zachorowania, środki dezynfekujące przy wejściu głównym do każdego budynku, dezynfekcja miejsca pracy, firmowe maseczki wielokrotnego użytku dla każdego pracownika, dofinansowanie do testów w kierunku wykrycia COVID-19 oraz opcja wypożyczenia firmowego sprzętu i krzeseł do domu.

Newsletter

Zainteresowały Cię nasze treści?
Sprawdź co jeszcze przygotowaliśmy.

Adres e-mail

Dziękujemy! Na Twój adres e-mail wysłaliśmy prośbę o potwierdzenie zapisu do newslettera.

O nie! Coś poszło nie tak. Nie zapisałeś się.

Gdyby tylko dało się zapisać Twojego maila dwa razy :)

Niepoprawny mail. Spróbuj jeszcze raz.

Cookies

W pracy serwujemy suchar dnia. Tutaj musimy Cię poczęstować ciasteczkami. Dowiedz się więcej.